Τι αλλάζει το facebook μετά από καταγγελίες χιλιάδων χρηστών;

0dd90b5929d38a900a08e3506c379cd8_L

 

Το Facebook, αποφάσισε να μετατρέψει το «Trending» στην ιστοσελίδα του

Το Facebook, αποφάσισε να μετατρέψει το χαρακτηριστικό «Trending» στην ιστοσελίδα του, ώστε οι αναρτήσεις να γίνονται πιο αυτοματοποιημένα, μετά από καταγγελίες ότι οι άνθρωποι που επέλεγαν τις προτεινόμενες σελίδες μεροληπτούσαν υπέρ του κόμματος των Συντηρητικών στις ΗΠΑ.

Οι περίπου 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook βλέπουν τα νέα και άλλα προτεινόμενα θέματα, τα οποία επιλέγονται τόσο με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όσο και από παρεμβάσεις εργαζομένων της εταιρείας.