James Bond: O 007 στις 12 Νοεμβρίου

Ένα από τα καλύτερα James Bond που έχουν βγει ποτέ έρχεται στις οθόνες σας στις 12 Νοεμβρίου

Η ημέρα των νεκρών του Μεξικού είναι το περιβάλλον με το οποίο ανοίγει η νέα ταινία του James Bond Spectre, με τον Daniel Craig στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Και δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο σκηνικό για αυτό που θα ακολουθήσει.

Η Ημέρα των Νεκρών, το αυθεντικό δηλαδή «Halloween» που έχει ξεκινήσει από το Μεξικό και είναι η γιορτή των νεκρών, βρίσκει τον Bond, με κοστούμι και μάσκα σκελετού, να περπατάει βιαστικά ανάμεσα στα πλήθη του καρναβαλιού, κρατώντας φυσικά… από το χέρι μια μελαχρινή μεξικάνα σεξοβόμβα.

Μέσα στα πρώτα πέντε λεπτά της ταινίας, ο James έχει φιλήσει το κορίτσι, έχει πηδήξει πάνω από δεκαπέντε στέγες, έχει προσγειωθεί σε έναν καναπέ και έχει κατεδαφίσει ένα ολόκληρο κτίριο. Όχι το κοστούμι του παραμένει ατόφιο, αν και λίγο σκονισμένο.

Και ενώ αντιμετωπίζει όλα αυτά τα εξωπραγματικά συμβάντα από τα οποία βγαίνει αλώβητος, η επιστροφή του στο γραφείο, είναι το ίδιο βαρετή όπως του οποιουδήποτε άλλου Λονδρέζου. Περικοπές, συγχωνεύσεις και νέα αφεντικά που δεν έχουν ιδεά τι σημαίνει να είσαι πράκτορας.

Η παγκοσμιοποίηση, η παρακολούθηση μέσω δορυφόρων και ίντερνετ, τα σύγχρονα ζητήματα που απασχολούν και στην πραγματικότητα τις κυβερνήσεις των ευρωπαικών χωρών, θίγονται με τον κλασσικό τρόπο στην ταινία του Μποντ. Καλοί εναντίον κακών.

Η ηθική του Μποντ αλλά και η λατρεία του για το ωραίο φύλο βγαίνει στην σκηνή με τη Μόνικα. Την χήρα του «κακού» της ιστορίας, η οποία με πανύψηλες γόβες Christian Louboutin, βέλο, πένθος… αλλά και μια άπειρη σεξουαλική διάθεση για τον James κλέβει την παράσταση με κορσέ και ζαρτιέρες.

Το μικρό της πέρασμα από την οθόνη δίνει τον ορισμό για το απόλυτο θηλυκό που ταιριάζει στον Bond.  Μέχρι να εμφανιστεί η ξανθιά, ευάλωτη Lea Seydoux, που του κλέβει μια για πάντα την καρδιά.

Καταδιώξεις, εκρήξεις,  gadgets,  ηθικά διλήμματα αλλά και αίμα, κάνουν αυτήν την ταινία να είναι όλα αυτά που θα ζητούσε ένας diehard οπαδός του James Bond, αλλά μαζί με κάτι άλλο: το πορτραίτο αυτού του Bond, είναι εντελώς σύγχρονο στον σημερινό άντρα. Ευάλωτος, ανθρώπινος, κουρασμένος από τη ρουτίνα και απόλυτα τρυφερός με τη γυναίκα που αγαπάει, αφήνει τα σούπερ γρήγορα αυτοκίνητα για να επιστρέψει στην παλιά του Άστον Μάρτιν, με την οποία θα φύγει στο ηλιοβασίλεμα αγκαλία με το κορίτσι του.